Znajdujesz się w wersji demo serwisu Furgonetka.pl

Znajdujesz się w wersji demo serwisu Furgonetka.pl

Jak możemy Ci pomóc?

Szukanie wg kategorii

Shoper Aplikacja: Integracja z DPD (nowy wygląd)

Jak utworzyć i nadać przesyłkę?

Aby utworzyć przesyłkę w panelu Shoper przejdź do sekcji Sprzedaż. Przy zamówieniu wybierz opcję Akcje. Z listy aplikacji wybierz DPD.

W następnym oknie pojawił się formularz dodawania przesyłki.

 

 

Formularz dodawania przesyłki podzielony jest na 5 sekcji:


1. Nadawca, gdzie deklaruje się dane adresowe nadawcy oraz wskazuje sposób nadania przesyłki.

 

2. Odbiorca, gdzie deklaruje się dane adresowe odbiorcy oraz wskazuje sposób doręczenia przesyłki (dane pobierane są zamówienia).

 

3. Przesyłka, gdzie deklaruje się szczegóły przesyłki, tzn. jej rodzaj, wymiar, wagę i kształt. Możliwe jest skorzystanie z gotowego szablonu, który należy wcześniej zdefiniować w ustawieniach aplikacji.

 

4. Usługi dodatkowe, gdzie deklaruje się wszystkie usługi dodatkowe, z których chcemy skorzystać.

 

5. Oferta. Tu wybiera się ofertę, z której chcemy skorzystać. Domyślnie jest wybrany przewoźnik, którego umowę posiadasz.

 

Po wypełnieniu formularza należy kliknąć Zapisz do wysłania, co skutkuje zapisaniem wybranej wyceny. Wycena zostanie zapisana na liście Do wysłania znajdującej się w dziale Sprzedaż przy ikonie z 9 kwadratami.

 

Aby zlecić przesyłkę, należy na poniższym ekranie kliknąć Podsumowanie i płatność.

 

lub przejść do listy Do wysłania i po wskazaniu zamówienia, kliknąć Podsumowanie i płatność.

 

W nowym oknie pojawi się wybór proponowanego terminu nadania oraz pola do akceptacji wymaganych regulaminów.

 

Kliknięcie przycisku Zapłać i zamów będzie skutkowało złożeniem zamówienia u wybranego przewoźnika oraz wygenerowaniem numeru listu przewozowego wraz z dokumentami. 


 

Utworzona przesyłka widoczna będzie na liście Zamówione dostępnej w sekcji Sprzedaż

Na liście Zamówione będzie można wydrukować lub pobrać wygenerowane dokumenty przewozowe, ponownie zamówić podjazd, dodać podobną lub anulować utworzoną przesyłkę.

 

 

Czy ten artykuł był pomocny?
Dziękujemy za opinię.

0 / 280

Dziękujemy za opinię.
Dziękujemy za sugestię.

Skontaktuj się z nami

Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 16:00.

Napisz do nas

O co chcesz nas zapytać?

Cenę przesyłki możesz sprawdzić samodzielnie w Cenniku. Jeżeli masz dodatkowe pytania, podaj w wiadomości dokładną wagę i wymiary (długość, szerokość, wysokość) przesyłki oraz kod pocztowy nadawcy i odbiorcy.
Jeżeli planujesz wysyłać większą liczbę paczek, zapytaj o ofertę. Wiadomość z tym tematem trafi do działu handlowego.

Dodaj Kolejny załącznik (opcjonalnie)
Wybierz pliki z dysku. Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Jeśli Twoja sprawa dotyczy konkretnych przesyłek, koniecznie podaj ich numery. Pole możesz pominąć w przypadku pytań ogólnych.

Nie można załączyć plików:

Możesz przesłać 10 plików do 5 MB każdy. Dopuszczalne rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip, rar

Upuść pliki, aby je załączyć.

Możesz przesłać maksymalnie 10 plików w formacie jpg, jpeg, png, gif, pdf, eml, txt, ps, doc, docx, odt, csv, zip lub rar
o maksymalnym rozmiarze 5 MB każdy.

Zadzwoń, jeśli preferujesz kontakt telefoniczny

+48 22 112 08 35

Oczekujący na połączenie: ---

Czas oczekiwania: około --- min.

Poznaj nasz zespół Obsługi Klienta

Monika
Michał
Anna
Ewelina
Monika
Marzena
Oskar
Sylwia
Mateusz
Aleksandra
Aneta
Magdalena
Robert
Małgorzata
Daria
Joanna
Marcin
Kamila
Ewelina
Dominika
Dawid
Marta
Ireneusz
Rafał
Agnieszka
Paulina
Paulina
Sylwia
Paulina

Serwis Furgonetka.pl korzysta z plików cookies. Pozostając na stronie, wyrażasz zgodę na wykorzystanie tej technologii. Czytaj więcej »

Zgadzam się